luni, 13 octombrie 2014

 REVIEW
SAMPONUL ANTI-CADERE DE LA FARMEC

    De cand ma stiu imi place sa experimentez produse pentru par pentru ca sanatatea parului meu este foarte importanta pentru mine. Am un par incredibil de pretentios care nu este multumit de capul pe care este atasat :) asa ca nu isi doreste decat sa il paraseasca. Cade foarte mult, este foarte gras la radacina si extrem de uscat la varfuri cu tendinta de rupere. Asa ca, toate produsele spre care ma indrept trebuie sa ma ajute contra caderii, ingrasarii si pentru hidratarea profunda a varfurilor.
    Pentru a impiedica caderea am folosit mai multe sampoane. Extraordinar de multumita am fost de samponul contra caderii parului de la Farmec. Am testat produse scumpe, insa fara efect asa ca am zis sa il incerc si pe acesta.

    Am fost extrem de impresionata de acest produs, mai ales ca efectele s-au simtit (nu exagerez), de la prima utilizare.
    Este un sampon dens, cu miros discret si ai nevoie de o cantitate mica pentru a curata pielea capului. Eu pun in palma cat un banut , il diluez si masez scalpul dupa care las putin sa actionez, clatesc si repet operatiunea.
    Dupa prima utilizare, nu mi-au mai cazut la periere decat cateva firisoare bolnavioare de par iar cu timpul 2-3 fire (ceea ce este un miracol , as putea spune).
    Samponul se gaseste in multe supermarketuri sau pe siteul : www.farmec.ro
    Vi-l recomand cu incredere!

     
  
     

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu